


El passat dia 22 de gener es va celebrar a la seu del Centre d’EStudis Jurídics i Formació Especialitzada (CEJFE) la Inauguració del curs fomatiu 2026.
En representació de l’ACPJ hi varen assisistir la presidenta, Il·ltre. Sra. Francesca Terrón, i el vocal segon, Il·ltre. Sr. Àngel Pous.
L’acte va estar presidit per l’Hble. Sr. Ramon Espadaler, conseller del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica, que va cloure l’acte.
El Director del CEJFE, Marc Ceron, va explicar les principals línies estratègiques de formació i recerca del curs formatiu del 2026, entre la que s’inclou el manteniment de la formació de jutge/sses de pau territorial.
Finalment, l’Exma. Sra. Laura Díez, magistrada del Tribunal Constitucional va presentar la ponència “El Tribunal Constitucional com a intèrpret suprem de la Constitució: jurisprudència recent”
Després de l’acte, els representants varen mantenir diversos contactes i converses amb diferents autoritats, en un ambient distès i col·laboratiu.
